Marketing

Televiziju svakog dana gleda 90% starijih od 15 godina.

Ova činjenica dovoljno govori o uticaju i značaju TV reklame.

Uz podatak da 80% populacije do informacija dolazi gledajući televiziju, jasno je koliki uticaj ima televizija u svakodnevnoj razmeni informacija između potrošača i proizvođača. Da bi komunikacija bila svrsishodna, mora biti i ubedljiva. Potrebno je da se izgradi i jedinstven identitet i najbitnije: da bude viđen.

Rejting gledanosti TV Most i broj potencijalnih gledalaca koji mogu da prate program TV Most omogućavaju svakom ogalašivaču da svoj proizvod ili uslugu predstavi velikom broju gledalaca i zauzme veliki deo tržišta

Mrketing TV Most svojom fleksibilnom ponudom omogućava da se predstavite kreativno.

Mali i poslovni oglasi

Emituju se u sledećim terminima:

10: 00 11: 50 13: 55 i 19: 15

Reklamni spotovi se emituju u redovnim reklamnim blokovima:

Pre podnevni: 07: 25 08: 00 08: 45 09: 55 11: 55
Popodnrvni i večernji: 13: 50 15: 50 17: 50 18: 15 18: 45 19: 10 19: 50 22: 15 23: 50 i 00: 20

Posebna ponuda je emitovanje reklamnih materiajala (spotovi, reportaže) u emisijama.

Obratite nam se:

Tel i faks: 021 520 477

Elektronska pošta: marketing@rtvmost. Co. Rs

Zivotno osiguranje